JTA - En blogg

lördag, december 23, 2006

Stockholm - Vimmerby - Borås

Jag har då hållit till i Stockholm senaste veckan. Jobbat och gått på stan och talat oförskämt mycket i mobil är väl ungefär vad jag har gjort. Var på en intervju i torsdags också som kändes väldigt lovande. Jag kan bli stockholmare innan februari om allt flyter på. Jag vet att ni är en massa därute som håller tummarna för mig. Fortsätt med det.

Är i Vimmerby sen igår. Åkte hit från Stockholm i första klass. Det är nästan så jag börjar känna mig som en konsult nu. Fick värsta lyckokänslan häromdan på jobbet när vi satt och planerade. Åker härifrån på onsdag morgon i varje fall. Får se vad som hinns med innan.

På fredag sen åker jag till Borås igen. Ska bli lite skönt att komma hem en stund.

I morgon är det julafton och ska få träffa släkten då. Är inte så sugen på att höra kommentarer om mitt skägg, vilket nog lär hända, men det får väl gå.

2 Comments:

  • stockholm i mitt hjärta dig vill jag sjunga fööör... det är bara att börja öva på diverse braiga stockholmsbitar, å du... nu när du kommer till stan s åvet du väl att det är obligatoriskt att bli hammarbyare?!?
    välkommen!
    *kram* å god jul!

    By Anonymous Anonym, at 23 december, 2006 21:35  

  • Haha! Tack! Jag hoppas jag får en övergångsperiod, har ju hållit på Elfsborg nu ett tag =)
    *godjulkramar i massor*

    By Anonymous Anonym, at 23 december, 2006 21:39  

Skicka en kommentar

<< Home