JTA - En blogg

lördag, mars 10, 2007

Utmanad

Jag är tydligen utmanad. Here it goes.

REGLER:Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir "tagna" ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Till slut väljer bloggaren sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter det är gjort skriver han eller hon en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit "tagna" och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

1. Jag gillar inte datorer. Eller snarare, jag gillar dator, men inte att de finns.

2. Ibland säger jag nåt till synes omotiverat mest för att jag är nyfiken på vad jag får för reaktion, vad folk gör med den informationen.

3. Jag önskar till och från att jag hade sämre samvete.

4. Jag tycker det är löjligt kul att vara akademisk och prata om uppsatsskrivande och sånt.

5. Jag har en tendens att idolisera folk i min närhet.

6. Jag har lite komplex för att jag inte är bättre på att skapa än vad jag är.

Eftersom 3 som jag skulle utmana redan är utmanade så utmanar jag bara 3.

2 Comments:

  • inte gillar att datorer finns? Vad skulle du då göra av din karriär och fritid? Och vad är det du önskar du kunde skapa?

    By Anonymous Anonym, at 10 mars, 2007 22:25  

  • Om inte datorer fanns skulle jag nog hitta nån annan karriär-väg, troligen inom biblioteksvärlden kanske, eller nåt åt det hållet. Fritiden skulle jag nog fylla ändå med nåt kul.
    Kunna skapa bättre texter och bilder.

    By Blogger Tomas Andersson, at 10 mars, 2007 22:51  

Skicka en kommentar

<< Home