JTA - En blogg

tisdag, mars 28, 2006

Avig

Jag känner mej lite avig (motsats till påig?)

J har ordnat nån form av lägenhet i Borås nu och ska alltså bo här i Borås. Först ska han dock bo hos mej lite nästa vecka. Att J hamnar i Borås är ungefär lika stort som att E-M hamnade här ett tag. När jag var 12 så var kanske de två de viktigaste människorna i mitt liv jämte min familj. J som min bäste vän och E-M som mitt Stora Romantiska Intresse. Naturligtvis helt obesvarat, men ändå.

Vad annars... har praktik hos P & L. Funkar bra, webbutvecklar förstås. Kul. Lärorikt.

Sett Annie Hall nyligen. Äger den numera på DVD (och Bara en natt och Bara en dag och några andra filmer). Annie Hall var bra. Rätt rolig. Eftersom E var skeptisk bör jag se till att hon ser den. Hon kanske ändrar uppfattning. Jag gillar att krossa fördomar lite.

Ska klippa mej på torsdag är tanken. Behövs. Mycket.

Hoppas också få visst sällskap på bio till helgen.

Over and out.