JTA - En blogg

onsdag, december 27, 2006

Dålig kväll

Ikväll är en lite dålig kväll.
För det första känner jag mej lite ensam här ikväll. Borde ha gått ut ikväll och hittat på nåt för att fördriva tiden kanske.
Sen blev det dumt med E. Känns väldigt onödigt. Hoppas hon förlåter mej. Ville ju inget illa.
Sen det där med N. Gör egentligen inte så mycket. Det är bara att det är en allmänt dåligt kväll som gör det lite småjobbigt. Men jag har gott hopp. Jag är ju ett kap för tusan!

Dock. Jag hade en helt underbar förmiddag på tåget.

Antar helt enkelt jag tappat balansen lite med gungbrädan. har inte riktigt hunnit stabilisera sig än. Kommer den göra.

1 Comments:

  • Förlåta och förlåta.. att bli dömd på förväg så som du gjorde satte riktiga spår i mig. Jag är verkligen inte sån och du borde veta..

    By Blogger Miffolurva, at 28 december, 2006 19:02  

Skicka en kommentar

<< Home