JTA - En blogg

söndag, april 08, 2007

4

* 4 jobb jag har haft:
- Tvättat bilar
- Programmerat i Borås
- Programmerat i Stockholm
- Programmerat i Göteborg


* 4 filmer jag kan se om och om igen:
- Beautiful girls
- High Fidelity
- Animal House
- Bara en dag

* 4 böcker jag kan läsa om och om igen:
- Dickie Dick Dickens spelar falskt
- Plus Minus Noll
- High Fidelity
- Feber

* 4 Städer jag har bott i:
- Vimmerby
- Borås
- Brighton (3 veckor)
- Isle of Whight (4 veckor, ingen stad, men ö. minns inte stadens namn)

* 4 tv-serier jag har tittat på:
- Twin Peaks
- Coupling
- Brideshead revisited
- Nord och Syd (inte alls de 4 mest creddiga jag kunde komma på)

* 4 favoriträtter:
- Smörgåstårta
- Nacho plate (Tantens till exempel)
- Oxfilé med Bernaise-sås och klyftpotatis (eller liknande)
- Thaibuffé

* 4 platser/länder jag vill besöka:
- USA
- Österrike
- Prag
- Ryssland

* 4 websajter jag besöker dagligen:
- www.userfriendly.org
- L.Skugges blogg
- F.Virtanens blogg
- helgon

* 4 ställen där jag känner mig bekväm:
- Hemma
- Hos Carl
- I Lars sällskap
- I _s sällskap

* 4 jag utmanar:
- Eva
- Hanna
- Elli
- Nattis

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home