JTA - En blogg

torsdag, juni 19, 2008

Stockholm, spel med mera

Jag vet det var ett tag sen nu.

Halvår

Jepp, har varit ihop med J ett halvår nu. Firade i måndags. Det går bra. Jag älskar henne.

Stockholm

Var i Stockholm förra helgen. Det var bra där. Träffade J-kompisar. Var på ett ställe som kallades F12 med dyr entré. Trist ställe. Vi blev inte långvariga. Annars var det en rätt lugn helg. Kollade fotboll i en studio på Lidingö. Lite tufft.

Spel

Har börjat spela brädspel. Spelade Specter of Zavandor i tisdags. Med BOSS i Frölunda. Blir fler BOSS-kvällar för mig och mer spel. Ikväll spelade jag bland annat Puerto Rico med en spelförening som verkar vara rätt döende. Men trevligt ändå.

Midsommar

Ska till Vimmerby i morgon. Vet inte vad jag gör i morrnkväll. Till D på lördag i varje fall. Blir grill och hoppas på inte-regn.

Puss

Etiketter: , ,