JTA - En blogg

tisdag, oktober 31, 2006

Sur

Jopp. Jag är sur idag. Inte på nån speciell person egentligen, men på alla satans omständigheter som ständigt sabbar för mig. Som hindrar mej att umgås med mina vänner, hindrar mina vänner att höra av sig, gör att planer går i stöpet och att jag blir besviken. Tänker inte gå in på detaljer, men är som sagt inte sur på någon person, bara omständigheterna.

Så vad i helvete ska jag göra? Sluta hoppas på saker, sluta bry mej? Sluta göra planer? Skita i allt? Nä, jag funkar inte så. Kommer fortsätta att bry mej och troligen bli besviken, men då får jag fan bli det. Det går över.

1 Comments:

  • Kan det vara så att alla jävla omständigheter egentligen bara kallas för Livet?

    By Anonymous Anonym, at 27 november, 2006 09:30  

Skicka en kommentar

<< Home