JTA - En blogg

torsdag, december 28, 2006

Mer enkät

Vad gjorde du 2006 som du aldrig gjort förut?

- Övernattat i Stockholm.

Dog någon i din närhet?

- Nej, det tror jag väl inte.

Vilka länder besökte du?

- Var inte utomlands i år tyvärr.

Vilket datum från 2006 kommer du minnas, och varför?

- 18 december kanske, då jag började jobba. Minns inte vilket datum jag träffade V, har det nerskrivet istället, annars skulle jag sagt den.

Blev du kär under 2006?

- Tror nog det va. Fast det blev en bra vänskap istället.

Vad gjorde du på din födelsedag?

- Åt pizza på Alléterassen. Tradition kan man säga. Några veckor senare hade jag födelsedagsmiddag med Lars i Göteborg.

Vad hade gjort ditt år mycket mer njutbart?

- Att det funkat bättre med V tror jag. Jag hade haft mer pengar.

Hur höll du dig från att bli galen?

- Jag är en rätt sansad person ofta. Inga större problem. Men finns vänner som hjälpt om det varit nära =)

Vem var den bästa nya personen du träffade?

- V igen då. =)