JTA - En blogg

lördag, juni 16, 2007

Konsumera mera

Inte skrivit på några dar. Sorry 'bout that.

Idag har jag konsumerat. Köpt hörlurar och beställt ett nytt adsl-modem.
Har också kikat runt på FZ. Längtar verkligen efter ny dator. Ge mig!

Vill även tipsa om Nimas blogg. Orkar inbte lägga in länk i blogglistan just nu. Men det kommer. Då kommer jag även pilla in ett par andra bloggar (ja, din blogg Angel!).

Ebba och Didrik går på teve ikväll här (hej Hanna). Efter det Rapport, efter det Parkinson och efter det kanske nån film. Eller så spelar jag nåt slött spel eller läser vidare i "Identitiet Kain". Får se.

Synd du inte var på Netonnet idag när jag var där E.

Lyssnar på The Kinks nu. Bra som vanligt. Kommer köpa Oasis första skiva. Mest för att jag gillar Noel Gallagher. Han verkar vara en rätt vettig person. Och han är vän med Russel Brand.

Nästa vecka ska jag ha hand om all support. Det kan bli... kul?

Etiketter: ,