JTA - En blogg

lördag, augusti 11, 2007

Liseberg

jag var på Liseberg igår. Själv första gången. Jag åkte Virvelvinden, annars gick jag mest omkring. Åt lite också. Vid 20 såg jag Fläskkvartetten med en massa gästartister. Det var rätt bra. Freddie Wadling var en av gästerna och han hade en mäktig röst. Efter sista låten han sjöng fick han stående ovationer. Det förtjänade han. Andra som var gäster var Johan Renck (Stakka Bo), Andreas Mattson (från Popsicle), Theodor Jensen, Christian Walz och Titiyo. Stundom fick de igång ett bra sväng. Sen gick ajg hem, eller snarare till centralstation. Kom dit nån gång vid 22. Tåget gick 23.35 så då började jag sms:a folk "Hej, vad gör du?". Fick lite olika svar. Två personer var på väg att lägga sig, en var på firmafest, en annan på förfest. Nån satt hemma i soffan och åt bröd och drack choklad. Det var nån som såg på film också. Tyvärr var det inte alla som svarade, men lite kul ändå.

Det var allt typ.

Etiketter: ,

2 Comments:

  • det låter så galet skönt i en småbarnsmammas öron att bara stros omkring och tänka på sig själv å få vara ifred en hel kväll. hoppas du njöt!

    By Anonymous Anonym, at 11 augusti, 2007 20:09  

  • Jo, faktiskt. Alltid annars när jag varit på Liseberg har jag ju fått anpassa mig. Nu fick jag för en gångs skull ta mig tid till att göra Liseberg på mitt sätt. =)

    By Blogger Tomas Andersson, at 12 augusti, 2007 10:10  

Skicka en kommentar

<< Home