JTA - En blogg

söndag, juni 25, 2006

Tjuvlyssna i Vimmerby och pussas lite!

Jag gillar inte riktigt sidan tjuvlyssnat.se. Visst är det en massa roliga saker där, men det stör mej att det är just därför saker blir publicerade där. Jag skulle föredra att tjuvlyssningar publicerades där utan hänsyn taget till innehållet, i varje fall låta bli att ta hänsyn till det eventuellt roliga i innehållet. Alltså, citera folk rakt av. Jag kanske ska börja göra det själv. Här. På nåt sätt.

Jag är i Vimmerby nu och har av nån anledning väldigt lite lust att ha igång MSN. Det är inget personligt mot de som jag har på MSN, bara det att jag inte känner mej tillräckligt social för det. Jag kanske ändå tittar in lite då och då innan jag åker tillbaks.

Jag är också dubbel kring det här med tjejer. Å ena sidan vill jag ha nån att hålla om och allt vad det innebär, men å andra sidan orkar jag just nu inte engagera mej så mycket i någon. Kanske också vänder när jag kommer tillbaks till Borås. Här i Vimmerby pausar jag liksom från mitt vanliga liv. Läser lite, träffar familjen, umgås med några väl valda människor emellanåt. Som med L i morgon troligen. Annars lär jag hänga runt lite på stan. Om ni vill råka mej så kan ni gå runt på Vimmerbys gator runt torget så har ni väl en hyfsad chans.

Jag har ännu inte bestämt vad jag ska ha för rubrik. "Prosit" vore kanske passande med tanke på att jag nyst en massa, men känns mer som slutord (vilket jag nog inte kommer att sätta det som ändå). Vad kan vi annars ta. Jag har pratat om tjuvlyssnat.se, mitt sociala liv och lite om det här med kärlek. Får bli en uppmaning.