JTA - En blogg

onsdag, juli 19, 2006

5:e oktober 1996 (eller?)

Så har man nu gått på gymnasiet i drygt en månad... det känns faktiskt rätt okej med ekonomiskt program, speciellt som om jag är ensam kille i klassen. Inte en enda från Vimar heller, förutom ett par humanister som visst ska gå med oss en hel del. De är också bara tjejer för övrigt.

Det är i varje fall två tjejer i klassen som verkar extra intressanta, båda gick i A-Cs klass på högstadiet. Annars verkar det som om de flesta av mina kompisar valt tekniskt eller natur. A-C har ju börjat här också, estetiskt har hon visst valt... undrar om hon har några roliga klassare man kan lära känna... Sandra går visst i hennes klass också... aningen oväntat kanske...

Jag lyssnar på Jumper på radion nu, de är riktigt bra, och jag har sett dem live också... de är nog faktiskt bättre än Kent till och med =)

Jag och Jonas chattade på Expressen Fredags chat innan vi åkte och såg dom och vi skrev till alla ”Vi är så mycket vackrare än vad ni tror”... störtskönt =)

Annars så chattar jag en hel del med She och Missan också... de har också skaffat icq, som verkar vara en jättebra grej, man ser när folk är online och kan chatta med dom direkt, nästen som när man chattade på bbs:er förut...

Var ju förresten på språkresa nu i somras, 4 veckor på Isle of Wight... väldigt kul faktiskt... Det var en helt ascool låt som hette Macarena tror jag, och n’r den kördes var jag helt plötsligt ensam kille på dansgolvet och resten var tjejer, det tog en kort stund innan jag fattade att jag borde lämna dansgolvet... den supercoola dj:en körde också en låt som heter Lemon tree rätt mycket...

Visst ja, jag såg Independence Day på bio i år också och Emil var med på den, han hade redan sett den en gång... och det var en riktigt bra film... det var vackert på nåt sätt när presidenten höll sitt tal... Emil applåderade lite, amerikan som han är.

Visst ja... Ramones har gett ut sin troligen sista skiva också... Adios Amigos heter den... den kom redan förra året och jag har fått låna den av Lasses bror... den rockar!

1 Comments:

Skicka en kommentar

<< Home