JTA - En blogg

måndag, juni 26, 2006

Utan slutord, men med rubrik.

Alltså, det är inte så att jag skulle vika undan och springa min väg om det dök upp en intressant tjej, det är bara det att jag inte kollar så mycket efter den där intressanta tjejen. ville bara förtydliga det innan jag fortsätter.

Det är klart nu att jag lämnar Vimmerby för ett tag i morgon och åker tillbaks till Borås, sommarstorsdagar, kvällar hos C, fikor med P, träningspass med efterföljande bubbel och bastu och så vidare. Jag har inte så mycket val. Här kan jag i princip bara sitta här eller hänga på stan/bibblan. Det har ett begränsat nöje.

Finns väl några saker till jag skulle kunna ta upp här, som vad L och jag pratade om idag, som boken av Mil Millington jag precis läst och en del annat.

En sak om L kan jag säga. När jag pratar med honom är det på en annan nivå än när jag talar med så gott som alla andra. Vi känner till varandras dåliga sidor rätt bra så vi behöver inte tänka på att dölja dem utan ta med dem i våra "analyser" mer eller mindre. Utan rädsla för att bli dömda. Därför känns de samtalen extra utvecklande. Inte för att jag inte uppskattar förtroliga samtal med en massa andra viktiga personer i mitt liv, men de har int riktigt samma syfte.

Hmmm, känns som detta blogg-inlägg blev ganska ego. Men det är min blogg så jag antar det inte gör så mycket.