JTA - En blogg

fredag, februari 16, 2007

Musik

Tänkte bara säga ett par saker om musik.
Jag gillar verkligen att se riktigt professionella musiker som verkligen är samspelta, som spelat ihop länge.
Tänk The Band, tänk The Rolling Stones, tänk The E Street Band och band i den skalan.
Jag gillar också verkligen att se musiker och artister som verkligen älskar musik och inte är bundna av genre.
Kom att tänka på det senare när jag såg sångaren i Poodles vara med i Så ska det låta.
Hmmm, det var nog det.
Just ja. Detta är så bra!

2 Comments:

  • Så du är sån som sitter och sjunger med till "Så ska det låta"? =) Inte samma sak nu när man inte längre får se Harrysson hälsa till sin mamma ju..;) fast jag har ju iofs aldrig följt de där programmet och knappt kollat alls sen de bytte heller. Borde väl inte bli förvånad heller med tanke på hur ofta du verkar kolla på tv.. ;)

    By Blogger Hanna, at 16 februari, 2007 22:33  

  • Hehe. Fast jag sjunger inte med ;)

    By Blogger Tomas Andersson, at 16 februari, 2007 22:35  

Skicka en kommentar

<< Home