JTA - En blogg

onsdag, januari 10, 2007

Kom

Kom alla ni lögnare, alla ni manipulatörer, alla ni falska människor.
Ni facinerar mig. Verkligen. Jag vill veta vad som driver er. Jag vill förstå vad som får er att lägga energi på att ljuga om andra. Har ni nåt egentligt syfte med att prata illa om andra, eller är det bara sånt som faller er in för ni vet inte vad ni ska säga annars? Jag vill förstå er. Är ert ljugande något som tynger er egentligen? Jag vill veta hur ni hanterar att ingen tror ett ord på vad ni säger den dagen folk slutar tro på er. För den dagen kommer. Tänker ni någonsin på de personer som ni ljuger om, hur era lögner kan påverka dem? Hjälp mig förstå varför ni gör som ni gör för jag begriper det inte. Kom igen nu, bekänn era synder. Då kanske ni kan gå vidare mot ett ärligare liv. Det tror jag ni kommer må bättre av.
Kom igen! Berätta för oss andra.

2 Comments:

  • Tycker herr TeeTee ska ta o lyssna på mix megapol och Äntligen Morgon hela nästa vecka, då man kan vinna en lägenhet i sthlm under ett år betald hyra och färdig möblerad o typ jätte tv och bioanlägning.. Lyssna får du se...

    By Anonymous Anonym, at 15 januari, 2007 09:26  

  • Låter som en väldigt bra idé.
    Herr TeeTee tackar Ms E för tipset!

    By Blogger Tomas Andersson, at 15 januari, 2007 16:22  

Skicka en kommentar

<< Home