JTA - En blogg

söndag, januari 21, 2007

Ytterligare något facinerande.

Jag är facinerad av David Bowie. Jag kan inte riktigt se vad som driver honom. Han verkar ha en stor lust att stå i centrum, eller ha haft det men det passar inte riktigt ihop med den bilden jag fått av honom som person. Han verkar väldigt samlad och kontrollerad. Jag kan inte heller riktigt urskilja hans kärlek till musik som jag tror finns inom honom. Han framstår på något sätt som en robot eller rymdvarelse (ja, jämförelsen är fullt medveten) på nåt sätt som har en förmåga att kasta ur sig fenomenala sånger. Jag tror jag måste läsa på mer om honom för att kanske förstå honom bättre.

1 Comments:

  • En skäggagam min vän är en Ödla, ta o googla det nästan innan du gör bort dig i djurvärlden. heheh

    By Anonymous Anonym, at 23 januari, 2007 15:38  

Skicka en kommentar

<< Home