JTA - En blogg

lördag, februari 17, 2007

Sandra och Tomas

Syster: Sandra ålder: 21 - kanin: tuss, helvit

hund: tjivas, tax, dog för nåt år sen, ålder

har haft njursten

sandra och tomas kommer från katrineholm visst, de bodde i villa där

Tomas flyttade hit för 4 år sen för jobbet,
jag började plugga här i augusti (textilekonom)...

sandra: Ok, själv jobbade jag i Klädaffär innan jag började plugga...

Låter mysigt ju :) Själv ska jag nog ut på fredag... jag och några väninnor...

sandras bästa vänner heter Jenny, Hanna och Linda

sandra är en rätt smal tjej med samma hårfärg som mej... lite solbränd också

hon solar solarie nån gång i veckan kanske, ibland oftare, ibland mer sällan

blyg men samtidigt framåt va?

det är svårt att se hennes blyga sida, man måste nog komma nära henne för det

och jämt när hon är full brukar hon strula med Jonas
och det hjälper inte hur mycket jag säger åt henne att det är fel,
och hon vet det själv också
och får jättedåligt samvete dan efter för att hon strulat med honom

Jonas är hennes ex för övrigt...
han flyttade till Borås tillsammans med henne,
men det tog slut i november mellan dom...
men han trivs bra här han också, så han stannade kvar,
gillar dock inte honom riktigt, han var otrogen mot sandra...

om P undrar över mej så var sandra tvungen att komma över och prata ut liet...
Jonas hade tydligen ringt och de hade bråkat en massa igen

sandras favoritfestplagg är en klarröd topp med glitter, utan axelband